Monday 10 June 2013

Dewan Exam Dah Panggil!


ramai yang tengah sibuk tengok2 nota termasuklah saya (tapi sempat lagi tu nak update status.. cait). bukan apa, sekali kala, otak ni perlu rehat. mungkin tak perlu lama, cukup yang sekadarnya.

pastikan diri sentiasa bersih,
peliharalah wudhuk.
ramai yang dah bersiap dengan skil masing2, contohnya macam berlatih bagi tulisan cantik (ada ke minggu study week ni orang buat macam ni? ..lol ), sebab nak 'ambil hati' pemeriksa. tapikan, mungkin ramai yang terlupa, termasuk saya juga lah.. =( ..

ramai yang terlupa pada PEMERIKSA kepada si pemeriksa. yang juga merupakan PENCIPTA kepada si pemeriksa.

hmm.. hakikatnya, yang sejukkan hati pemeriksa untuk menanda kertas kita tu dengan emosi yang baik serta hati yang tenang tu adalah Allah Ta'ala. DIA jugalah yang izinkan untuk kita dapat keputusan yang cemerlang. maka, bertawakallah.. ^_^ . rujuk ( Ali-Imran : 159 )

haa..
di samping itu, saya nak kongsi la sikit nih. masa saya belajar kat sekolah menengah dulu, Allah izinkan saya untuk belajar doa ni, jom pakat2 amalkan ya!


"Ya Allah Ya Tuhan kami, kami menyerahkan kepadaMu apa yang telah Kau ajarkan pada kami dan kembalikanlah ia (ilmu itu) bilamana kami inginkannya, dan janganlah Kau lupakan ia daripada kami buat selama2nya. Wahai Tuhan Sekalian Alam."

semoga cemerlang belaka semua ya!!
InsyaAllah..

#
dewan exam tak lari,
berwudhuklah sebelum ke medan perang..

No comments:

Post a Comment