Monday 29 April 2013

Saya Makan NASI PECEL~


nama saya afif, ada orang kata muka saya muka garang.
garang ke? hmm.. entah la.

maka, saya ingin meMOHON MAAF seandainya saya ni jarang senyum @ kurang mesra @ kelihatan sombong @ muka terlalu serius. bukan nak sombong, cuma kadang tak tahu nak respon macam mana.. dan, biasanya, kalau saya berfikir, muka saya jadi serius..

yang mana kenal saya,
InsyaAllah mereka tahu betapa 'garang'nya saya ni..
kalau tiba2 tengah nak beli nasi pecel nampak saya,TEGUR je. kalau respon saya kurang baik, mungkin time tu mood tak berapa nak baik kot.. kerja banyak ke~

saya tak makan orang, saya makan nasi pecel..

tapi apa2pun,
saya berTERIMA KASIH kepada orang yang menegur, dan.. beritahu saya secara berdepan, tahniah kepada anda, itu usaha yang murni.. semoga Allah berkati kalian.. sekurang2nya, saya dapat tahu tentang perkara ni. terima kasih..

"Dan berilah peringatan, maka sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang yang beriman."
[Surah Az-Zariyat : 55]

#
terima kasih kepada yang menegur,
anda tahu, saya hanya makan nasi pecel.

No comments:

Post a Comment