Wednesday 24 April 2013

Biar CHANTEK, Jangan Cetek..


saya baru je tukar 'profile picture' saya. sebelum ni, gambar saya, saya pakai baju warna biru. sekarang ni, gambar saya, saya pakai baju warna hijau..
ada beberapa golongan yang mungkin wujud, bila peristiwa ini terpahat di wall fb:-

polan A: untungla, dapat bergambar dengan imam muda..
polan B: ha, boleh senyum rupanya dia ni. nampak ja garang.
polan C: uih.. dia ni dah jadi pembangkang!

respon saya kepada..

polan A: rezeki.. harap2 dapat jadi hebat macam dia
polan B: maaf kalau jarang senyum, biasanya muka serius@dahi berkerut tu sebab sedang memikirkan sesuatu. (macam banyak sangat berfikirnyepun~)
polan C: oh.. orang seperti anda masih wujud!

#
biar robot sahaja yang diprogram,
mentaliti kita, kita yang bentuk..

No comments:

Post a Comment